luni, 7 februarie 2011

Premiu


Tocmai am primit un premiu de la Mihaela careia ii multumesc mult ca s a gandit si la mine.Si pentru ca trebuie sa l dau mai departe altor 10 bloguri imi va fi dificila alegerea pentru ca sunt multe creatoare talentate dar astea ar fi :

www.dragonfly-accessories.blogspot.com
www.lady-adela.blogspot.com
www.alexasbiju.blogspot.com
www.handmade-rainbow.com
www.lisayeo8.blogspot.com
www.petrabijoux.blogspot.com
www.andreaz-style.blogspot.com
www.fbronnie-handmade.blogspot.com
www.assemblagestudio.blogspot.com
www.bohemiansin.blogspot.com

Regulile ar fi urmatoare:
1.Persoana care a primit premiul sa il posteze pe blogul personal.
2.Sa il ofere mai departe altor 10 persoane.

2 comentarii:

  1. Buna ziua
    Numele meu este Constantin Iacob si as dori sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://oraselulvesel2.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

    De asemenea daca mai detineti si alte bloguri si doriti putem sa facem schimb de link si cu acelea.

    Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com

    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere